Regulament comercial

Regulament

1. Clauze generale

Sistemul de valorificare bilete online biletmaster.ro este catalogul online al Biletmaster Srl., în care se oferă la vânzare bilete şi abonamente puse în circulaţie de instituţii culturale,sportive. Prin acceptarea termenilor și condițiilor stipulate în acest document se crează o înțelegere între o persoană fizică sau juridică(denumită în continuare cumpărător) și Biletmaster SRL(denumită în continuare vânzător). Termenele și condițiile stipulate în acest document se confirmă prin înregistrare cumpărătorului în sistem și prin apăsarea butonul Cumpărare după selectarea de către cumpărător a biletelor sau abonamentelor oferite spre vânzare. În funcție de setările de limbă acest document este disponibil în Română, Maghiară și Engleză. Contractul rezultat din acest accept nu poate fi considerat un contract scris și nu este disponibil în formă fizică. Validitate contractului este confirmată prin arhivarea electronică a cumpărătorului și a biletelor cumpărate de acesta.

2. Obiectul contractului

Biletele şi abonamentele oferite la alegere spre vânzare de către Vânzător, ale căror însuşiri, caracteristici, precum şi condiţiile achiziţionării pot fi consultate pe paginile care se referă concret la acestea.

3. Identificarea părţilor contractuale

Cumpărătorul furnizează datele de cumpărare cu completarea fişei de date, Vânzătorul potrivit acestora, răspunde de executare şi facturare. Cumpărătorul în timpul înregistrării are posibilitatea de a verifica/modifica datele, acest lucru se poate face oricând şi după înregistrare, sub meniul Modificare date. Orice daună provenită din cauza datelor false sau furnizate greşit este în totalitate răspunderea Cumpărătorului. Vânzătorul este autorizat la ştergerea datelor false sau înregistrate greşit, cât şi la verificarea autenticităţii Cumpărătorului în caz de îndoială.

4.Preţ de cumpărare, condiţii de plată şi transport

Preţul afişat lângă bilete şi abonamente este preţul lor de vânzare, care conţine TVA. Achitarea preţului de cumpărare se face exclusiv cu card bancar, trecând de la pagina web a Vânzătorului pe pagina web a băncii cu care Vânzătorul are contract. Pentru eventualele erori apărute pe pagina de plată a băncii, Biletamster Srl. nu poate asuma răspundere. Firma noastră certifică succecsul sau eşuarea cumpărării prin trimiterea mesajelor de confirmare automată a sistemului de valorificare bilete, precum şi cu afişarea unor tranzacţii în meniul Cumpărări de până acum. Mesajul de confirmare automată estre trimis pe adresa de e-mail furnizată de Cumpărător. Orice daună provenită din cauza adresei greşite de -mail este răspunderea Cumpărătorului.

Preluarea biletelor și abonamentelor decurge conform indicaților furnizate pe site și în voucherul primit la executarea cu success a tranzacției.

5. Bilete cu tipărire personală

Biletele cu tipărire personală sunt tipărite de către cumpărător după achiziţia reuşită, acelea nu pot fi preluate personal sau prin poştă. Biletul cu tipărire personală se poate folosi numai în cazul în care codul de bară şi codul aflat lângă codul de bară sunt lizibile.

În cazul biletelor cu tipărire personală este posibilă schimbarea biletului. Vă informăm că în cazul în care alegeţi un bilet cu preţ mai mic decât biletul iniţial (de ex. în loc de bilet de expoziţie la sfârşit de săptămână alegeţi un bilet valabil în timpul săptămânii), veţi pierde diferenţa de preţ. Dacă schimbaţi biletele pe bilete cu preţ mai mare, puteţi efectua plata diferenţei cu card bancar.

În cazul în care aţi utilizat sau aţi schimbat biletul, sau a expirat termenul limită de timp dat pentru schimbare (în cazul expoziţiilor de obicei începutul perioadei de timp iniţial), atunci schimbarea nu mai este posibilă.

Consecinţele şi daunele ivite din cauza pierderii, furtului, tipăririi greşite, copierii, tipăririi multiple a biletului cu tipărire personală sunt responsabilitatea cumpărătorului.

Consultați meniul Ajutor pentru modalitatea de obținere a biletelor.

6. Protejarea datelor

Vânzătorul gestionează confidenţial datele obţinute în urma achiziţionării online, le foloseşte exclusiv pentru executarea achiziţionării, şi nu divulgă aceste date unei terţe persoane în afară de instituţiile culturale în cauză. Cumpărătorul poate cere prin e-mail la adresa info@biletmaster.ro ştergerea datelor sale, ceea ce va fi confirmat prin e-mail de către Vânzător.

7. Gestionare reclamaţii

Cumpărătorul poate semnaliza problemele aparute prin e-mail pe adresa info@biletmaster.ro în limbile Română,Maghiară și Engleză. Vânzătorul răspunde la e-mail în decurs de 72 de ore, şi va începe verificarea eventualei probleme. Vânzătorul ţine evidenţa scrisorilor primite pe info@biletmaster.ro într-o evidenţă electronică în funţie de starea lor şi le stocheaza in arhivă.

8. Altele

Vânzătorul prin sistemul online de valorificare bilete oferă în exclusivitate posibilitatea cumpărarii. Nu acceptă rezervări prin telefon sau e-mail, biletele cumpărate nu pot fi restituite, nici schimbate.

Instituţiile culturale îşi rezervă dreptul la schimbarea programului. În caz de schimbare a programului sau în cazul în care spectacolul se suspenda si nu are loc, biletele se pot restitui la casieria instituţiei sau pot fi schimbate.

Data ultimei modifcări: 11 ianuarie 2012.

OFERTE SPECIALE
INFORMAŢII SUPLIMENTARE
Browserul dvs. este învechit

Pentru buna funcționare a paginii de web vă rugăm reîmprospătați-l REÎMPROSPĂTARE ACUM

×