Întrebări frecvente
  1. Î: Sunt nesigur în privinţa succesului cumpărării. Ce pot face?

    R: În meniul "Istoric comenzi" cumpărătorii pot verifica cumpărările lor anterioare. Aici se găsesc cumpărăturile reuşite, cât şi cele eșuate din cauza tranzacţiilor bancare respinse.

  2. Î: Nu am reuşit să tipăresc Mandatul. Cum pot prelua biletele?

    R:În meniul Istoric comenzi (cu ajutorul numelui de identificare şi a parolei) este posibilă retipărirea Mandatului
    Dacă nu aveţi posibilitatea tipăririi Mandatului, puteţi prelua biletele fără acesta. La preluarea biletului trebuie să ştiţi numele, identificatorul de client (număr format din 5 sau 6 cifre), precum şi adresa dată la înregistrare, cu aceste date vă puteți prezenta la casieria instituției .În cazul în care aţi cumpărat bilet cu tipărire personală, tipăriţi biletul neapărat, deoarece acela vă garantează intrarea în instituţie.

  3. Î: Când pot prelua biletele?

    R: În cazul în care aţi cumpărat bilet cu tipărire personală (de ex. pentru o expoziţie), acela poate fi tipărit cu ajutorul imprimantei dumenavoastră la sfârşitul achiziţionării.(Puteţi face acest lucru şi mai târziu, din meniul Istoric comenzi.) Dacă nu aveţi imprimantă, copiaţi cu exactitate codul aflat sub codul de bară de pe bilet. Vă rugăm tipăriţi biletele cu tipărire personală şi luati-le cu dumneavoastră la spectacol, deoarece aceasta condiţionează intrarea la eveniment.

  4. Î: De ce nu pot cumpăra cu cardul Visa Electron?

    R: Unele carduri -- din cauza restricţiei băncii emitente -- nu sunt potrivite cumpărării prin internet.

  5. Î: Nu am cardul bancar potrivit, ce pot face?

    R: În acest caz nu puteţi cumpăra pe pagina nostră web.Cereţi ajutorul rudelor, sau prietenilor care au card potrivit.

  6. Î: Aş dori să cumpăr biletele cu ramburs poştal sau cu plata pe loc, dar nu am găsit modalitatea aceasta.

    R: Cu ajutorul sistemului nostru de vânzare puteţi cumpăra bilete cu plata prin internet folosind card bancar.

  7. Î: La trimiterea prin e-mail sau fax a comenzii de bilete, se realizează comanda? Se poate efectua plata achiziţiilor prin trimiterea datelor bancare (număr de card) prin email?.

    R: Nu. Nu îndeplinim comenzi trimise prin e-mail, prestaţia funcţionează numai pe pagina web. Propunem să nu trimiteţi prin e-mail sau fax niciodată-nimănui numărul cardului dumneavostră bancar, deoarece puteţi facilita fraudarea acestuia.

  8. Î: Pe cardul bancar nu se găseşte cod CVC2 format din 3 cifre,sau cod UCAF.

    R:Momentan numai cardurile Mastercard au coduri de securitate CVC2. Dacă pe banda de semnătură a cardului nu se găseşte un astfel de cod din 3 cifre, atunci cardul nu beneficiază de astfel de cod, deci nu trebuie să specificaţi codul(lăsaţi câmpul liber). Codul UCAF este un cod unic special de securitate folosit la unele carduri Mastercard, care este furnizat de către emitentul de card posesorului de card. În cazul în care cardul dumneavoastră nu are cod UCAF, lăsaţi câmpul liber.

  9. Î: Nu reuşesc introducerea biletului în coşul de cumpărături. După apăsarea butonului Introdu în coş coşul rămâne gol, sau apare un mesaj de eroare.

    R:În căutătorul dumneavoastră nu sunt aprobate funcţiile cookie. Vă rugăm aprobaţi, deoarece este necesară la funcţionarea paginei web. În caz că folosiți Internet Explorer 6.0: Instrumente / Meniul Setări internet. Alegeţi funcţia Ocrotire date. Mişcaţi butoanele în poziţia " Înalt mediu", "Mediu", sau "Jos". În cazul în care alegeţi nivele mai înalte, valorificarea de bilete pe pagina de web nu funcţionează.
    Dacă nu reuşiţi să setaţi, încercaţi de pe alt computer, unde funcţiile cookie nu sunt interzise.

  10. Î: Am schimbat biletele pe o categorie inferioară (mai ieftină de bilete), pot primi înapoi diferenţa de preţ?

    R:În cazul biletelor cu tipărire personală este posibilă schimbarea. În cazul în care schimbaţi biletul la unul cu preţ mai mic decât cel iniţial (de ex. în loc de bilet de expoziţie pentru final de săptămână alegeţi un bilet pentru spectacol în timpul săptămânii, sau modificaţi biletul de operă cu categorie de preţ mai mare cu bilet cu categorie de preţ mai mică), pierdeţi diferenţa de preţ. În cazul în care schimbaţi biletul pe unul cu preţ mai mare, se poate efectua diferenţa prin plată cu card bancar.
    Dacă aţi utilizat deja biletul, sau l-aţi schimbat, sau a expirat timpul valabil pentru schimbare (în cazul expoziţiilor începutul benzii de timp originale, la biletele de operă 10 zile calendaristice înainte de începutul spectacolului.), schimbarea nu este posibilă.

  11. Î: Cu biletul ales pentru un interval de timp dat cât timp pot rămâne la expoziţie?

    R: Expoziţiile sunt împărţite pe intervale de timp. Intervalul de timp respectiv se referă la intrarea la expoziţie, deci Dvs. trebuie să sosiţi la eveniment cel târziu până la sfârşitul benzii de timp. După aceasta puteţi rămâne oricât la expoziţie.

  12. Î: Aş dori schimbarea datei biletului, există posibilitatea?

    R:În cazul biletelor cu tipărire personală aveţi posibilitatea schimbării datei. Schimbarea se poate efectua sub meniul Istoric comenzi, unde după Înregistrare trebuie ales cumpărarea, apoi apăsaţi pe Detalii, respectiv Schimbare bilet. Astfel de modificări se pot efectua doar în termenul de timp dat pentru schimbare (în cazul expoziţiilor în general până la începerea intervalului de timp original), şi se pot efectua o singură dată, pentru interval de timp/spectacol pentru care încă mai sunt bilete!

  13. Î: Am uita numele de identificare/parola, cum pot accesa pagina?

    R:În meniul Înregistrare aveţi posibilitatea să cereţi o parolă nouă. Trebuie doar să specificaţi o dată de identificare (adresă de identificare sau e-mail). Sistemul vă trimite ca răspuns un e-mail automat, în care figurează numele de identificator şi parola. În cazul în care v-aţi înregistrat de mai multe ori, sistemul vă trimite datele de identificare numai pentru contul cu care aţi cerut împrospătarea datelor.
    În cazul în care nu vă aduceţi aminte nici de adresa e-mail, nici de numele de identificator, trebuie doar să căutaţi scrisoarea de confirmare trimisă de sistemul nostru pentru cumpărarea efectuată. În acest mesaj lângă adresare găsiţi în paranteză numărul de identificare cumpărător, care se acceptă de către sistem ca identificator.

Browserul dvs. este învechit

Pentru buna funcționare a paginii de web vă rugăm reîmprospătați-l REÎMPROSPĂTARE ACUM

×